Lidé s touto hodnotou si zakládají na své moci, autoritě, elitním postavení, případně na svých vůdčích schopnostech. Oblečením demonstrují svoje společenské postavení a nevadí jim vybočovat z davu. Svým vzhledem vysílají signál o vlastní důležitosti. Jejich oblečení je výborně vypracované, z drahých materiálů, od známých značek. Jejich outfity jsou sofistikované a decentní. Chtějí udělat dojem na ostatní. Tato nákupní hodnota je vnímána často negativně, nicméně ve zdravé míře je pro lidi v určitém postavení nezbytná a důležitá.
Jak tito lidé uvažují:
- Šaty dělaj lidi.
- První dojem je důležitý.
- Lidé v mé pozici se musí oblékat a vypadat, jak nejlépe mohou.
- Tohle na ostatní zapůsobí.
- Budu v tom vypadat úspěšně?
- V sebeprezentaci je síla.
- Budu v tom vypadat na úrovni?