Tito lidé jsou velmi spořiví. Nesnáší mrhání penězi a vše, co považují za extravaganci, se jim protiví. Nakupují ve slevách a každý nákup si pečlivě rozmýšlí. Neutrácejí za drahé zboží. Utrácení za stylové oblečení jim připadá jako plýtvání. Mají tendence nosit oblečení, které je staré a dávno vyšlo z módy, dokud je nepoškozené.
Jak tito lidé uvažují:
- Porovnávají cost per wear.
- Malý zájem o modu.
- Srovnává možnosti a nakupuje chytře.
- Sleduje, jak je oblečení ušité, testuje švy, čte informace na cedulkách.
- Někdy kupují nejlevnější zboží na trhu.
- Budou šít a upravovat oblečení, aby ušetřili peníze. Nikdy si ale nenechají upravit oblečení u švadleny, protože nejsou ochotni za tuto službu platit.
- Jejich oblečení by mělo být univerzální.
- Šokují je vysoké ceny oblečení.
- Někdy preferují basic styl.
- Oblečení nemusí být krásné, hlavně, že je levné.
- Hezké oblečení zaměňují s luxusem a zamítají ho.
- Utrácet za čistírnu je zbytečné plýtvání peněz.
- Mít hodně oblečení je nesmysl.
- Hledají oblečení, které se hodí k mnoha příležitostem.
- Tohle mám v šatníku už 20 let!
- Nenakupuju oblečení, moje kamarádky mně vždycky dají to, co už se jim nelíbí.
- Za tuto cenu by to mělo být snad ze zlata!
- Za tuhle cenu se nákup nevyplatí!
- Umím ušít oblečení, které je levnější, než v řetězcích.